مشخصات احتمالی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

در سال‌های اخیر شرکت سامسونگ، ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی (Samsung Galaxy Watch) را طراحی و عرضه کرده است. ساعت‌های هوشمند فو‌ق العاده و قدرتمند برای کسانی که دوست‌ دارند همه کارهای خود را راحت‌تر و سریع‌تر از قبل انجام دهند و در عین حال ظاهری زیبا نیز داشته باشد.

باتری قدرتمند با حفظ انرژی طولانی مدت و اتصال LTE به آن، یک تجربه واقعی از استقلال به مصرف کنندگان می‌دهد. همچنین این اسمارت‌واچ با داشتن آپشن‌های پیشرفته در ارتباط با سلامتی و تناسب اندام، به شما در دستیابی به اهداف سلامتی‌تان کمک می‌کند.

هرچه به تاریخ عرضه گلکسی واچ 4 نزدیکتر می‌شویم، مطمئناً اطلاعات بیشتری منتشر می‌شود. با این حال در سایت‌های مختلف، کم و بیش اخبار و شایعات زیادی در مورد ویژگی‌های این ساعت هوشمند و ویژگی‌های مورد انتظار آن وجود دارد.



آخرین اخبار گلکسی واچ 4


تصاویر ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 منتشر شدند تا پیش از اعلام رسمی، طراحی و مشخصات احتمالی گلکسی واچ 4 شرکت سامسونگ را فاش کنند. تصاویر فاش شده، ساعت گلکسی واچ 4 را به صورت صفحه نمایش دایره ای شکل نشان می دهد که باعث می شود تا شباهت زیادی به گلکسی واچ اکتیو 2 داشته بشد. همچنین این اسمارت‌واچ با داشتن آپشن‌های پیشرفته در ارتباط با سلامتی و تناسب اندام، به شما در دستیابی به اهداف سلامتی‌تان کمک می‌کند. تصاویر منتشر شده توسط 91Mobiles، ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 را در سه رنگ جدید نقره‌ای، مشکی براق و گلدن رز و رنگ‌های جدیدتر، نشان می دهد. با این اوصاف، ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 بیشتر شبیه یک ساعت سنتی به نظر می‌رسد.


سامسونگ به احتمال زیاد برخی از ویژگی های ساعت گلکسی واچ 3  از جمله طراحی بند قابل تعویض و دکمه های فیزیکی را در گلکسی واچ 4 حفظ خواهد کرد. با این حال، ظاهر کلی گلکسی واچ 4 نسبت به ساعت هوشمند سال گذشته مشابه نیست. به نظر می رسد این ساعت دارای لبه های گرد و بدنه نازک تری نسبت Galaxy watch 3 است که از این نظر بیشتر اسپورت به نظر می رسد.


ساعت هوشمند سامسونگ گلگسی واچ 4




بر خلاف سایرساعت های هوشمند سامسونگ که از سیستم عامل تایزن بهره می‌برند، سامسونگ گلکسی واچ 4 از سیستم عامل پر قدرت Wear OS استفاده کرده است. این تغییر سیستم عامل، می تواند باعث ماندگاری و عملکرد بهتر باتری و همچنین پشتیبانی از برنامه های جدیدتر شود. علاوه بر تصاویر فاش شده، ماکس وینباخ، در توییتر خود به وجود سنسور BIA در سامسونگ گلکسی واچ 4 اشاره کرده است. این سنسور به کاربران امکان می دهد چربی بدن و توده عضلانی خود را اندازه بگیرند. سامسونگ همچنین احتمالاً به پشتیبانی از نظارت بر ضربان قلب و اندازه گیری SpO2 در گلکسی واچ 4 ادامه خواهد داد. هر دو ویژگی ها سال گذشته بخشی از ویژگی های گلکسی واچ ۳ بودند.

در حالی که هر دو ساعت گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 اکتیو در ماه جولای یا آگوست عرضه می‌شوند، گفته می‌شود هیچ یک از این مدل ساعت‌ها از قابلیت اندازه‌گیری قند خون برخوردار نیستند. 



ساعت هوشمند سامسونگ گلگسی واچ 4



تاریخ عرضه گلکسی واچ 4


ما تاریخ دقیق عرضه Galaxy Watch 4 را تا زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد رویداد بعدی Samsung Unpacked به صورت آنلاین درز کند و یا توسط خود شرکت اعلام شود، نمی‌دانیم. به مدت سه سال متوالی است که سامسونگ ساعت‌های هوشمند جدید خود را در مراسم اصلی تابستانی معرفی می‌کند.

گلکسی واچ 3 در 21 آگوست سال 2020 معرفی شد. در آن زمان اصلا گلکسی واچ 2 وجود نداشت، اما گلکسی واچ اکتیو 2 در 5 آگوست 2019 رونمایی شد. همچنین سامسونگ گلکسی واچ اصلی را در 9 آگوست 2018 به کاربران معرفی کرد.با تمام این اوصاف فکر می‌کنید که گلکسی واچ 4 در آگوست سال جاری معرفی خواهد شد؟


تاریخ عرضه ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4


به هر حال، آخرین خبرهای منتشر شده در وب سایت‌ها حاکی از آن است که در سه ماهه دوم سال 2021، یعنی آوریل، مه یا ژوئن ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 رونمایی می‌شود. از طرفی، جدیدترین اخبار نشان می‌دهند که 3 آگوست روز بزرگی خواهد بود و Galaxy Watch 4 در کنار Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 ظاهر خواهد شد. بنابراین ما انتظار داریم که هر دو ساعت سامسونگ گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 احتمالا در تاریخ 12 مرداد در رویداد Galaxy Unpacked Event معرفی می شوند.

ادامه این خبر را از فروشگاه اینترنتی هدف بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.