نقد و بررسی لپ تاپ Asus TUF Gaming FX506LI | لپ تاپ گیمینگ اقتصادی

امروزه بیشتر گیمرها، خصوصا گیمرهای ایرانی به دنبال لپ تاپ‌های گیمینگ میان‌رده‌ای هستند که بتواند بازی‌های ویدیویی جدید را با کیفیت و سرعت مناسب اجرا کند. البته اکثر آن‌ها نیم نگاهی هم به قیمت محصولات دارند و سعی می‌کنند لپ تاپی را خریداری کنند که در کنار قیمت مناسب از مشخصات سخت افزاری مناسبی هم برخوردار باشد. اگر شما هم از این دست گیمرها هستید و به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ اقتصادی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا نقد و بررسی لپ تاپ Asus TUF Gaming FX506LI را از دست ندهید و تا انتهای این مقاله با فروشگاه هدف همراه باشید.

 

کمپانی ایسوس هم مانند بقیه رقبا سعی می‌کند تا محصولات با کیفیتی را وارد بازار کند و هر ساله با در نظر گرفتن نیاز کاربران، لپ تاپ‌های متنوعی را وارد بازار می‌کند. در این بین لپ تاپ‌های گیمینگ TUF ایسوس محبوبیت بسیار بالایی دارد و اکثر گیمرها و یا کاربرانی که به دنبال کارهای گرافیکی و سنگین هستند به دنبال این سری از کمپانی ایسوس می‌روند. لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FX506 LI، یکی از جدیدترین محصولات کمپانی ایسوس است که در کنار مشخصات سخت افزاری قوی خود، ظاهر و قیمت قابل قبولی هم دارد و از جمله محصولاتی است که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. در ادامه تمامی بخش‌های لپ تاپ جدید ایسوس را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

 

 طراحی و کیفیت ساخت لپ تاپ  FX506LI

 

 

 

 

 طراحی و کیفیت ساخت لپ تاپ  FX506LI

 

 

لپ تاپ Asus TUF Gaming FX506LI مانند بقیه لپ تاپ‌های سری TUF، طراحی و ساختار خاص خود را دارد. بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک است که با یک طراحی و تکسچر خاص تولید شده است. همچنین در قسمت بالای درب لپ تاپ هم برآمدگی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر لپ تاپ خود را باز و بسته کنید و به صورت کلی حس بهتری را به کاربران منتقل می‌کند. همچنین در بخش پشتی دستگاه هم سیستم تهویه قرار گرفته است تا دمای کلی دستگاه را حتی به هنگام اجرای بازی متعادل نگه دارد.

هارمونی رنگ‌ در این لپ تاپ بسیار مناسب و متعادل است و حاشیه‌ی دور صفحه نمایشگر بسیار کم است که باعث می‌شودبه هنگام بازی کردن، تمرکز بیشتری داشته باشید. طراحی بدنه این دستگاه اگر چه جذاب است اما کیفیت قابل قبولی ندارد و نسبت به رقبای خود نظیر Lenovo Legion 5، از کیفیت ساخت پایین‌تری برخوردار است. اثر انگشت بر روی بدنه این دستگاه باقی می‌ماند و به سختی پاک می‌شود و می‌تواند برای برخی کابران آزار دهنده باشد.

به طور کلی کیفیت ساخت بدنه لپ تاپ FX 506 LI را می‌توانیم یکی از نقاط ضعف آن در نظر بگیریم. ابعاد این لپ تاپ 2.2 * 25.6 * 35.9 با وزن 2.3 کیلوگرم است که برای یک لپ تاپ گیمینگ اقتصادی و 15 اینچی کاملا مناسب است.

ادامه این بررسی را از فروشگاه اینترنتی هدف بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.