آموزش صفر تا صد ساخت اکانت و ثبت نام در کلاب هاوس | Clubhouse

شبکه‌های اجتماعی زیادی بعد از روی کار آمدن فیس‌بوک به‌وجود آمدند. فیس‌بوک ترکیب کاملی از انواع محتوا را پشتیبانی می‌کرد اما در ادامه توییتر با رویکرد متن و اینستاگرام با هدف قرار دادن تصویر و عکس طرفداران بسیاری پیدا کردند. این روزها نام یک شبکه‌ اجتماعی جدیدی به اسم کلاب هاوس به گوش می‌رسد. کلاب هاوس (Clubhouse) یک شبکه اجتماعی بر پایه صوت یا صدا است.

در این شبکه‌ی اجتماعی شما می‌توانید با سایر کاربران در اتاق‌ (Room)‌های مختلف مشغول شنیدن گفتگوهای افراد برگزارکننده باشید. ویژگی‌ جذاب کلاب هاوس این است که شما می‌توانید با بالا کردن دست خود و فشردن آیکون دست در هر روم، از برگزارکننده روم (Moderator) درخواست کنید تا شما هم به گفتگو وارد شوید و جز سخنران‌ها (Speakers) قرار بگیرید. تعامل مستقیم با افراد از طریق صدا ویژگی اصلی شبکه اجتماعی کلاب هاوس است. در ادامه‌ی این مقاله بیشتر به آموزش نصب و نحوه ثبت نام در کلاب هاوس می‌پردازیم. با فروشگاه اینترنتی هدف (فروشگاه آنلاین فروش لپ تاپ و لوازم دیجیتال)همراه باشید.


دانلود کلاب هاوس برای اندروید و iOS


دانلود کلاب هاوس برای اندروید و iOS


در زمان نگارش این مقاله، کلاب هاوس فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده است. توسعه‌دهنده این اپلیکیشن یعنی Alpha Exploration Co. در حال حاضر فقط برای موبایل آیفون کلاب هاوس را به صورت رسمی عرضه کرده است. اما مدتی پس از فراگیر شدن استفاده از این اپ، نسخه‌های غیر رسمی کلاب هاوس برای اندروید هم منتشر شد تا کاربران پر تعداد این سیستم عامل هم بتوانند از آن -به شکل محدود- استفاده کنند. علاوه بر این توسعه‌دهندگان بر روی گیت‌هاب نسخه‌های دسکتاپ کلاب هاوس را هم برای ویندوز و مک منتشر کردند.

برای دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس در سیستم عامل iOS از طریق صفحه‌ی رسمی اپلیکیشن در اپ‌استور اقدام به نصب کنید. اما نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن را می‌توانید با عنوان HouseClub در گیت‌هاب دانلود کنید. آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن در حال حاضر 1.0.8 است.


              


علاوه بر هاوس‌کلاب، اپلکیشن دیگری با نام کلاب‌هاوز (ClubHouze) هم برای اندروید منتشر شده که می‌توانید آن را از کافه‌بازار دانلود کنید. توجه داشته باشید که نسخه‌های غیر رسمی کلاب هاوس برای اندروید همه‌ی امکانات اصلی اپلیکیشن کلاب هاوس را ندارند و صرفا شامل امکانات پایه این سرویس هستند.




دانلود کلاب هاوس برای ویندوز و مک و لینوکس


همانند نسخه‌ی اندروید، نسخه‌ی رسمی برای دسکتاپ هم عرضه نشده است که البته خبری هم از انتشار رسمی کلاب هاوس برای ویندوز و مک نیست. به هر حال برای دانلود این نسخه‌های غیر رسمی هم باید از نسخه‌های توسعه داده شده در گیت‌هاب استفاده کنید.


                  


       


چگونه دعوت نامه کلاب هاوس بگیریم؟


برای به دست آوردن دعوت نامه کلاب هاوس می‌توانید از دوستانتان که بر روی سیستم عامل iOS از کلاب هاوس استفاده می‌کنند، درخواست دعوت نامه کلاب هاوس داشته باشید. با توجه به فراگیر شدن استفاده از این اپلیکیشن مشکل ثبت نام در کلاب هاوس از طریق دعوت نامه حل خواهد شد.

یکی از راه‌های پیدا کردن دعوت نامه کلاب هاوس ارتباط گرفتن با اعضای فعلی کلاب هاوس از طریق رسانه‌های اجتماعی دیگر است. در صورتی که قصد عضویت کلاب هاوس را دارید از سایر کاربرانی که در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر در مورد آن صحبت می‌کنند، درخواست کنید تا برای شما یک دعوت نامه ارسال کنند.

فرقی نمی‌کند که شما از نسخه‌ی رسمی iOS استفاده می‌کنید یا کاربر نسخه‌های غیر رسمی اندروید هستید، برای عضویت حتما نیاز به دعوت نامه دارید. اگر هم‌اکنون در کلاب هاوس حساب دارید مراقب وارد کردن شماره در بخش Invite Friends باشید زیرا با وارد کردن شماره اشتباه امکان ویرایش آن وجود ندارد و یکی از دعوت نامه‌های خود را از دست می‌دهید. زمانی که یکی از دوستان خود را دعوت می کنید، جلوی شماره‌ی آن عبارت Pending نوشته خواهد شد و زمانی که آن شخص با همان شماره ثبت نام خود را تکمیل کرد، دعوت نامه شما مصرف خواهد شد.



ثبت نام در کلاب هاوس بدون دعوت نامه


برای ثبت نام در کلاب هاوس بدون دعوت نامه، می توانید شماره همراه خود را در مراحل اولیه ی ثبت نام وارد کنید. در این صورت کلاب هاوس نام کاربری شما را تا زمانی که کسی برای شما دعوت نامه ارسال کند ذخیره می کند. علاوه بر این برای کسانی که شماره شما را ذخیره دارند اعلانی مبنی بر "انتظار شما برای دعوت نامه " ارسال می شود و آن ها می توانند برای شما دعوت نامه ارسال کنند.


ثبت نام در کلاب هاوس بدون دعوت نامه



مراحل ثبت نام در کلاب هاوس با دعوت نامه


1- زمانی که کسی برای شما دعوت نامه فرستاد، وارد قسمت " Have an invite text? Sign In " بشوید.


ثبت نام در کلاب هاوس با دعوت نامه



2- شماره موبایلی که می خواهید با آن ثبت نام کنید را وارد کنید و سپس "NEXT " را بزنید.


ثبت نام در کلاب هاوس



3- پس از وارد کردن شماره، کلاب هاوس برای شما یک کد 4 رقمی ارسال خواهد کرد. کد را وارد کنید و روی "NEXT " تب کنید.


ثبت نام در کلاب هاوس



4- در مرحله ی بعد، اسم کسی که شما را به کلاب هاوس دعوت کرده نمایش داده خواهد شد، برای وارد کردن اطلاعاتتان روی " Enter my info manually "  بروید.


ثبت نام در کلاب هاوس




5- در این مرحله باید اسم و فامیلتون را مشخص کنید و روی "NEXT " بروید. در مرحله بعد باید یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید.


ثبت نام در کلاب هاوس



6- سپس باید برای پروفایل خود یک عکس انتخاب کنید! بعد از انتخاب عکس،  روی "NEXT " تب کنید.




7- به کلاب هاوس اجازه دسترسی به لیست مخاطب های خود  را بدید و روی  "OK " بزنید.


ثبت نام در کلاب هاوس



8- اگر کلاب هاوس مخاطبین شما را پیدا کند، در این مرحله می توانید آن ها را فالو کنید. به طور پیش فرض با زدن برروی گزینه " Looks good " این امکان را به شما می دهد تا همه ی مخاطبینتان را فالو کنید ولی اگر می خواهید انتخاب کنید که چه کسی را فالو کنید، روی " select individually " بروید.


ثبت نام در کلاب هاوس


دنبال کردن موضوعات مورد علاقه


 اولین صفحه‌ای که پس از اتمام مراحل بالا  با آن روبرو می‌‌شوید صفحه‌ی Interests است که باید در آن موضوعات مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید تا روم‌های مرتبط با سلیقه‌ی شما در صفحه‌ای اصلی نمایش داده شوند. البته زمانی که افراد مختلف و کلاب‌ (Club)‌های زیادی را دنبال کنید، صفحه‌ی اصلی شما با روم‌هایی پر می‌شود که افرادی از آن‌ها را دنبال کرده‌اید. 

ادامه این آموزش را اینجا بخوانید. 

معرفی شیائومی ردمی K40 گیمینگ ادیشن

حضور گوشی‌های گیمینگ در میان اسمارت فون‌ها هنوز آنچنان که باید احساس نشده و معمولا این گوشی‌ها کم و کاستی‌هایی دارند که به مرور باید رفع شوند. در این میان برند ردمی، یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ شیائومی، به تازگی از گوشی جدید خود یعنی ردمی K40 گیمینگ ادیشن رونمایی کرد که به عنوان اولین گوشی گیمینگ ردمی، قرار است وارد بازار شود. در ادامه این مقاله به بررسی اطلاعات ارائه شده هنگام معرفی شیائومی Redmi K40 گیمینگ ادیشن می‌پردازیم؛ با فروشگاه هدف، همراه باشید.

گوشی‌های گیمینگ، معمولا ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که آن‌ها را از دیگر گوشی‌ها متمایز می‌کند و این ویژگی‌ها در تجربه هرچه بهتر بازی کردن در موبایل تاثیر مستقیم دارند. ما در این مقاله ویژگی‌های معرفی شده این اسمارت فون را در المان‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

صفحه نمایش گوشی موبایل ردمی K40 گیمینگ ادیشن

 

گوشی موبایل ردمی k40 گیمینگ ادیشن

 

یکی از مهم‌ترین اجزای یک گوشی گیمینگ، صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش یک موبایل گیمینگ باید برخی از ویژگی‌های مربوط به گیم را داشته باشد تا بتواند تجربه‌ای لذت بخش از بازی کردن را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد.

صفحه نمایش موبایل ردمی K40 گیمینگ ادیشن، دارای اندازه 6.67 اینچ می‌باشد که به عنوان یک ابزار گیمینگ، اندازه مناسبی است. رزولوشن این صفحه نمایش 2400 در 1080 است که خبر از کیفیت مناسب تصویر به هنگام بازی کردن را می‌دهد. این رزولوشن اندازه مناسبی برای نشان دادن تمام تغییرات تصویر در صفحه نمایش است.

اما مهم‌ترین المان در صفحه نمایش که مربوط به بازی کردن و گیمینگ است، نرخ نوسازی تصویر است. در این مورد نیز برند ردمی خیال موبایل گیمر‌ها را راحت کرده. نرخ نوسازی Redmi K40 Gaming Edition برابر 120 هرتز است و نرخ نمونه برداری لمسی آن 480 هرتز می‌باشد و تمام چیز‌هایی که یک موبایل گیمینگ نیاز دارد را درون صفحه نمایش جا داده.

نکته قابل توجه دیگر که در مورد صفحه نمایش این موبایل حائز اهمیت است، این است که این صفحه نمایش قادر به نمایش بیش از یک میلیارد رنگ است و این المان نیز، این موبایل را چند قدم دیگر برای تبدیل شدن به یک موبایل گیمینگ حرفه‌ای نزدیک‌تر می‌کند.